Multimedia

ΑΠΕ-ΜΠΕ / ΜΠΙΡΝΤΑΧΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ

«Πάμε για να νικήσουμε» είπε ο Χενκ Τεν Κάτε στους παίκτες του ...

Πέμπτη, 17 Σεπτεμβρίου 2009 15:20

«Πάμε για να νικήσουμε» είπε ο Χενκ Τεν Κάτε στους παίκτες του εν'όψει του σημερινού αγώνα με τη Γαλατασάραι στο ΟΑΚΑ στο πλαίσιο των ιμίλων του Γιουρόπα Λιγκ.