Multimedia

ΑΠΕ-ΜΠΕ / INTIME SPORTS/ΜΑΚΡΗΣ ΝΙΚΟΣ

Με το... δεξί θέλει ο Ντούσαν Μπάγιεβιτς να ξεκινήσει τις υποχρέωσεις της ...

Πέμπτη, 17 Σεπτεμβρίου 2009 15:23

Με το... δεξί θέλει ο Ντούσαν Μπάγιεβιτς να ξεκινήσει τις υποχρέωσεις της η ΑΕΚ στη φάση των ομίλων του Γιουρόπα Λιγκ. Η «Ενωση» θα αγωνιστεί σήμερα (21:45) στο «Γκούντισον Παρκ» απέναντι στην Εβερτον.