Multimedia

EPA / FELIX HEYDER

Εδώ και πολλά χρόνια ο Φερνάντο Αλόνσο ήθελε να πάει στη Ferrari ...

Πέμπτη, 01 Οκτωβρίου 2009 17:15

Εδώ και πολλά χρόνια ο Φερνάντο Αλόνσο ήθελε να πάει στη Ferrari και, αφού αυτό θα γίνει τελικά την επόμενη σεζόν, εξέφρασε την επιθυμία να μείνει στη Scuderia μέχρι το τέλος της καριέρας του και όχι μόνο για τρία χρόνια, για όσα έχει υπογράψει συμβόλαιο.