Multimedia

REUTERS / GIAMPIERO SPOSITO

Τις πρώτες του δοκιμές με μονοθέσιο της Ferrari μετά το σοβαρό ατύχημά ...

Δευτέρα, 12 Οκτωβρίου 2009 13:37

Τις πρώτες του δοκιμές με μονοθέσιο της Ferrari μετά το σοβαρό ατύχημά του στην Ουγγαρία, έκανε σήμερα ο Φελίπε Μάσα, στο πλαίσιο της αποθεραπείας του και επιστροφής του στους αγώνες από τη νέα χρονιά. Ο βραζιλιάνος πιλότος δοκίμασε στην πίστα της Scuderia στο Φιοράνο την F2007.