Multimedia

REUTERS / BRUNO DOMINGOS

Το παρόν στη Βραζιλία έδωσε ο Φελίπε Μάσα για να παρακολουθήσει το ...

Παρασκευή, 16 Οκτωβρίου 2009 19:21

Το παρόν στη Βραζιλία έδωσε ο Φελίπε Μάσα για να παρακολουθήσει το GP με την ομάδα της Ferrari. Είναι η πρώτη φορά από τον τραυματισμό του που ο βραζιλιάνος πιλότος θα βρεθεί με τη Scuderia σε Γκραν πρι. Αναμένεται μάλιστα να κρατήσει τη σημαία του τερματισμού στον αγώνα της χώρας του.