Multimedia

REUTERS / YURI GRIPAS

Η Βουλή των Αντιπροσώπων των ΗΠΑ ενέκρινε το νομοσχέδιο για την μεταρρύθμιση ...

Δευτέρα, 09 Νοεμβρίου 2009 14:19

Η Βουλή των Αντιπροσώπων των ΗΠΑ ενέκρινε το νομοσχέδιο για την μεταρρύθμιση του συστήματος υγείας το Σάββατο, στηρίζοντας τις σημαντικότερες αλλαγές πολιτικής στο πεδίο που έχουν προταθεί τις τελευταίες τέσσερις δεκαετίες, γεγονός που πολιτικοί αναλυτές χαρακτηρίζουν, ήδη, νίκη για τον Πρόεδρο Μπαράκ Ομπάμα. Οι Δημοκρατικοί πανηγύρισαν όταν καταγράφηκε η 218η ψήφος και ξανά όταν η πρόεδρος της Βουλής Νάνσι Πελόσι ανακοίνωσε το αποτέλεσμα.