Μπείτε στον κόσμο των προνομίων της Ναυτεμπορικής. Γίνετε συνδρομητής στην έντυπη έκδοση και αποκτήστε άμεση πρόσβαση σε όλα τα Premium Services.
Οι γυναίκες παραμένουν πιο ευάλωτες από τους άνδρες στις αρρώστιες εξαιτίας των συνεχιζόμενων κοινωνικών ανισοτήτων, όπως προειδοποίησε την Δευτέρα ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας σε έκθεσή του με τίτλο «Οι γυναίκες και η υγεία». «Εχει έρθει η ώρα τα κορίτσια και οι γυναίκες να πάρουν αυτό που τους αξίζει: να λάβουν την φροντίδα και την υποστήριξη που έχουν ανάγκη για να απολαμβάνουν το βασικό ανθρώπινο δικαίωμά κάθε στιγμή της ζωής τους, δηλαδή το δικαίωμα στην υγεία», εξηγεί η διευθύντρια του ΠΟΥ, Μάργκαρετ Τσαν.