Multimedia

REUTERS / DENIS BALIBOUSE

Οι γυναίκες παραμένουν πιο ευάλωτες από τους άνδρες στις αρρώστιες εξαιτίας των ...

Τρίτη, 10 Νοεμβρίου 2009 13:58

Οι γυναίκες παραμένουν πιο ευάλωτες από τους άνδρες στις αρρώστιες εξαιτίας των συνεχιζόμενων κοινωνικών ανισοτήτων, όπως προειδοποίησε την Δευτέρα ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας σε έκθεσή του με τίτλο «Οι γυναίκες και η υγεία». «Εχει έρθει η ώρα τα κορίτσια και οι γυναίκες να πάρουν αυτό που τους αξίζει: να λάβουν την φροντίδα και την υποστήριξη που έχουν ανάγκη για να απολαμβάνουν το βασικό ανθρώπινο δικαίωμά κάθε στιγμή της ζωής τους, δηλαδή το δικαίωμα στην υγεία», εξηγεί η διευθύντρια του ΠΟΥ, Μάργκαρετ Τσαν.