Multimedia

AΠΕ / ΝΙΚΟΣ ΒΗΧΟΣ

Ο Πανιώνιος πιστοποίησε για ακόμη μία εβδομάδα την αγωνιστική άνοδό του, καθώς ...

Δευτέρα, 23 Νοεμβρίου 2009 12:10

Ο Πανιώνιος πιστοποίησε για ακόμη μία εβδομάδα την αγωνιστική άνοδό του, καθώς στην αναμέτρηση της Νέας Σμύρνης νίκησε τον Πανθρακικό με 3-1 (2΄ πέναλτι Εστογιανόφ, 84΄ Όμο, 90΄+ Ριέρα - 60΄ Ρομπέρ). Το τρίποντο έφερε τους «κυανέρυθρους» στην 5η θέση της κατάταξης.