Multimedia

AΠΕ / ΧΑΡΗΣ ΙΟΡΔΑΝΙΔΗΣ

Με νίκη συνέχισε η Καβάλα τις υποχρεώσεις της στο πρωτάθλημα ΟΠΑΠ της ...

Δευτέρα, 23 Νοεμβρίου 2009 12:13

Με νίκη συνέχισε η Καβάλα τις υποχρεώσεις της στο πρωτάθλημα ΟΠΑΠ της Σούπερ Λίγκας, καθώς κατέβαλε την αντίσταση της ΑΕΚ στη μακεδονική πόλη με 2-1, σε αναμέτρηση για την 11η αγωνιστική.