Multimedia

REUTERS / FRANK POLICH

Νέο σόου από τον Κόμπι Μπράιαντ στο ΝΒΑ. Ο σταρ των Λέικερς ...

Τετάρτη, 16 Δεκεμβρίου 2009 10:37

Νέο σόου από τον Κόμπι Μπράιαντ στο ΝΒΑ. Ο σταρ των Λέικερς πέτυχε 42 πόντους μέσα στο Σικάγο και οδήγησε τους Λέικερς στη νίκη με 96-87 επί των Μπουλς. Κι όλα αυτά ενώ αγωνιζόταν, για μεγάλο διάστημα, με σπασμένο δάχτυλο (!) και πόνους στο στομάχι από ίωση!