Multimedia

REUTERS / JOSE MANUEL RIBEIRO

Με ήττα αποχαιρέτισε το Europa League η ΑΕΚ, η οποία έχασε χθες ...

Παρασκευή, 18 Δεκεμβρίου 2009 14:01

Με ήττα αποχαιρέτισε το Europa League η ΑΕΚ, η οποία έχασε χθες από την Μπενφίκα με 2-1 στο Ντα Λουζ. Τα γκολ για την Μπενφίκα τα πέτυχε ο Ντι Μαρία στο 45΄και στο 73', ενώ ο Μπλάνκο μείωσε σε 2-1 στο 84' πετυχαίνοντας το δεύτερο γκολ στη διοργάνωση.