Multimedia

AΠΕ / ΝΙΚΟΣ ΒΗΧΟΣ

Ο Ολυμπιακός επέστρεψε στις νίκες, καθώς επικράτησε, πολύ δύσκολα, μέσα στη Νέα ...

Δευτέρα, 01 Φεβρουαρίου 2010 12:03

Ο Ολυμπιακός επέστρεψε στις νίκες, καθώς επικράτησε, πολύ δύσκολα, μέσα στη Νέα Σμύρνη του Πανιωνίου με 1-0, στο πλαίσιο της 20ης ημέρας του πρωταθλήματος ΟΠΑΠ της Σούπερ Λίγκα. Η ομάδα του Πειραιά, που αγωνίστηκε από το 50ο λεπτό με δέκα παίκτες λόγω αποβολής του Χεσούς Ντάτολο, πήρε τη νίκη χάρη στο γκολ του Ματ Ντάρμπισιρ στο 7'.