Multimedia

AΠΕ / ΧΑΡΗΣ ΙΟΡΔΑΝΙΔΗΣ

Η Ξάνθη με εκπληκτική εμφάνιση στο πρώτο ημίχρονο κατάφερε να νικήσει με ...

Δευτέρα, 01 Φεβρουαρίου 2010 12:05

Η Ξάνθη με εκπληκτική εμφάνιση στο πρώτο ημίχρονο κατάφερε να νικήσει με 2-1 τον Αρη, στο πλαίσιο της 20ης ημέρας του πρωταθλήματος ΟΠΑΠ της Σούπερ Λίγκα. Τα γκολ της ομάδας της Θράκης πέτυχαν οι Μαρσελίνιο (15') και Ελινγκτον (35'), ενώ το τέρμα του Αρη σημείωσε ο Τζόνσον στις καθυστερήσεις.