Μπείτε στον κόσμο των προνομίων της Ναυτεμπορικής. Γίνετε συνδρομητής στην έντυπη έκδοση και αποκτήστε άμεση πρόσβαση σε όλα τα Premium Services.
Η Ξάνθη με εκπληκτική εμφάνιση στο πρώτο ημίχρονο κατάφερε να νικήσει με 2-1 τον Αρη, στο πλαίσιο της 20ης ημέρας του πρωταθλήματος ΟΠΑΠ της Σούπερ Λίγκα. Τα γκολ της ομάδας της Θράκης πέτυχαν οι Μαρσελίνιο (15') και Ελινγκτον (35'), ενώ το τέρμα του Αρη σημείωσε ο Τζόνσον στις καθυστερήσεις.