Multimedia

AΠΕ / ΧΑΡΗΣ ΙΟΡΔΑΝΙΔΗΣ

Ο Πανθρακικός πέτυχε τη πρώτη του φετινή νίκη, καθώς, μετά από εντυπωσιακό ...

Δευτέρα, 01 Φεβρουαρίου 2010 12:06

Ο Πανθρακικός πέτυχε τη πρώτη του φετινή νίκη, καθώς, μετά από εντυπωσιακό παιχνίδι, επικράτησε με 3-2 του Εργοτέλη στη Κομοτηνή, στο πλαίσιο της 20ης ημέρας του πρωταθλήματος ΟΠΑΠ της Σούπερ Λίγκα. Τα γκολ των γηπεδούχων πέτυχαν οι Καζάκης (28'), Λόπες (53') και Αρσενίεβιτς (85'), ενώ τα τέρματα της ομάδας της Κρήτης σημείωσαν οι Ορφανός (16') και Κορδονούρης (35').