Multimedia

ΑΠΕ-ΜΠΕ / ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΣΑΪΤΑΣ

Ολοκληρώθηκε η συνάντηση μεταξύ του Υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύου, Δημήτρη Ρέππα, ...

Πέμπτη, 29 Ιουλίου 2010 18:33

Ολοκληρώθηκε η συνάντηση μεταξύ του Υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύου, Δημήτρη Ρέππα, και των εκπροσώπων των ιδιοκτητών φορτηγών Δημόσιας Χρήσης, μια ημέρα μετά την απόφαση του Πρωθυπουργού για την επίταξη των απεργών. Όπως δήλωσε ο πρόεδρος Ομοσπονδίας ιδιοκτητών βυτιοφόρων Ελλάδος, μετά την ολοκλήρωση της συνάντησης, θα ακολουθήσει συνέλευση των ομοσπονδιών, όπου θα συζητηθεί το μέλλον των κινητοποιήσεων.