Multimedia

ΑΠΕ-ΜΠΕ / ΟΡΕΣΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ

Οι εργαζόμενοι στον Ηλεκτρικό Σιδηρόδρομο ανακοίνωσαν σήμερα ότι αναστέλλουν την αυριανή 24ωρη ...

Τετάρτη, 02 Φεβρουαρίου 2011 14:54

Οι εργαζόμενοι στον Ηλεκτρικό Σιδηρόδρομο ανακοίνωσαν σήμερα ότι αναστέλλουν την αυριανή 24ωρη απεργία τους και ότι θα προχωρήσουν σε άλλες μορφές κινητοποίησης, όπως σε συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας σε διάφορους χώρους της Εταιρίας και στα γραφεία της Διοίκησης και στη συνέχεια θα καθορίσουν τη στάση τους για τις επόμενες ημέρες. Έτσι, οι συρμοί του Ηλεκτρικού αύριο Πέμπτη 3/2/2011 θα λειτουργήσουν κανονικά.