Μπείτε στον κόσμο των προνομίων της Ναυτεμπορικής. Γίνετε συνδρομητής στην έντυπη έκδοση και αποκτήστε άμεση πρόσβαση σε όλα τα Premium Services.
Οι εργαζόμενοι στον Ηλεκτρικό Σιδηρόδρομο ανακοίνωσαν σήμερα ότι αναστέλλουν την αυριανή 24ωρη απεργία τους και ότι θα προχωρήσουν σε άλλες μορφές κινητοποίησης, όπως σε συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας σε διάφορους χώρους της Εταιρίας και στα γραφεία της Διοίκησης και στη συνέχεια θα καθορίσουν τη στάση τους για τις επόμενες ημέρες. Έτσι, οι συρμοί του Ηλεκτρικού αύριο Πέμπτη 3/2/2011 θα λειτουργήσουν κανονικά.