Multimedia

ΑΠΕ-ΜΠΕ / ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΣΑΪΤΑΣ

Εργαζόμενοι στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς έχουν συγκεντρωθεί έξω από το υπουργείο Υγείας ...

Τετάρτη, 02 Φεβρουαρίου 2011 15:59

Εργαζόμενοι στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς έχουν συγκεντρωθεί έξω από το υπουργείο Υγείας αποκλείοντας την οδό Αριστοτέλους, για να δηλώσουν τη συμπαράσταση τους στους νοσοκομειακούς γιατρούς.