Multimedia

ΑΠΕ-ΜΠΕ / ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΣΑΪΤΑΣ

Χειρόφρενο θα τραβήξουν αύριο τα λεωφορεία της ΕΘΕΛ από τις 11 το ...

Πέμπτη, 03 Φεβρουαρίου 2011 12:47

Χειρόφρενο θα τραβήξουν αύριο τα λεωφορεία της ΕΘΕΛ από τις 11 το πρωί έως τις 15.30, ενώ στάση εργασίας από τις 11 το πρωί μέχρι τις 3 το μεσημέρι θα πραγματοποιήσουν οι εργαζόμενοι στα τρόλεϊ. Ακινητοποιημένος θα παραμένει επίσης αύριο ο ΗΣΑΠ για τέσσερις ώρες, από τις 12.00 το μεσημέρι.