Multimedia

EUROKINISSI / ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΖΩΝΤΑΝΟΣ

Συγκέντρωση έξω από το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, πραγματοποίησαν ιδιοκτήτες ταξί, ...

Τετάρτη, 20 Ιουλίου 2011 11:50

Συγκέντρωση έξω από το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, πραγματοποίησαν ιδιοκτήτες ταξί, στο πλαίσιο των κινητοποιήσεών τους, αντιδρώντας στον τρόπο απελευθέρωσης του επαγγέλματός τους που προωθεί το υπουργείο.