Multimedia

ΑΠΕ-ΜΠΕ / ΟΡΕΣΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ

Δημότες του Δήμου Ελληνικού φυτεύουν ελαιόδεντρα σε χώρο του πρώην αεροδρομίου την ...

Δευτέρα, 05 Μαρτίου 2012 12:36

Δημότες του Δήμου Ελληνικού φυτεύουν ελαιόδεντρα σε χώρο του πρώην αεροδρομίου την Κυριακή. Οι δημότες ανταποκρίθηκαν σε κάλεσμα του δημάρχου Ελληνικού Χρήστου Γκορτζίδη προκειμένου να δείξουν την αντίθεση τους στα κυβερνητικά σχέδια εκμετάλλευσης της περιοχής.