Multimedia

ΑΠΕ-ΜΠΕ / ΑΛΚΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ

Κανένας ασφαλισμένος δεν θα μπορεί να εξυπηρετείται σήμερα από τον Οίκο Ναύτου ...

Δευτέρα, 05 Μαρτίου 2012 12:53

Κανένας ασφαλισμένος δεν θα μπορεί να εξυπηρετείται σήμερα από τον Οίκο Ναύτου καθώς το πρωί οι εργαζόμενοι προχώρησαν σε κατάληψη του κτιρίου, αντιδρώντας στην απόφαση της κυβέρνησης να προχωρήσει σε ένταξή του από 01/04/2012, στον Εθνικό Οργανισμό Παροχής Υπηρεσιών Υγείας. Οι εργαζόμενοι σε ψήφισμα τους ζητούν τη συνέχιση της ανεξάρτητης λειτουργίας του ιατροφαρμακευτικού φορέα.