Μπείτε στον κόσμο των προνομίων της Ναυτεμπορικής. Γίνετε συνδρομητής στην έντυπη έκδοση και αποκτήστε άμεση πρόσβαση σε όλα τα Premium Services.
Κανένας ασφαλισμένος δεν θα μπορεί να εξυπηρετείται σήμερα από τον Οίκο Ναύτου καθώς το πρωί οι εργαζόμενοι προχώρησαν σε κατάληψη του κτιρίου, αντιδρώντας στην απόφαση της κυβέρνησης να προχωρήσει σε ένταξή του από 01/04/2012, στον Εθνικό Οργανισμό Παροχής Υπηρεσιών Υγείας. Οι εργαζόμενοι σε ψήφισμα τους ζητούν τη συνέχιση της ανεξάρτητης λειτουργίας του ιατροφαρμακευτικού φορέα.