ΗΠΑ

    Σάββατο, 21 Αυγούστου 2010
  • 17:59
    Καθησυχάζουν οι ΗΠΑ για τον αντιδραστήρα στο Μπουσέρ

    Καθησυχάζουν οι ΗΠΑ για τον αντιδραστήρα στο Μπουσέρ

    Καθησυχαστικός για την έναρξη λειτουργίας του πρώτου πυρηνικού σταθμού του Ιράν εμφανίστηκε ο εκπρόσωπος του Στέιτ Ντιπάρτμεντ, υπογραμμίζοντας πως οι εγκαταστάσεις είναι για ειρηνική χρήση ...