Ημερομηνία Διεξαγωγής:
20 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2012
και ώρες 17:00-22:00
Τόπος Διεξαγωγής: Κτίριο Ναυτεμπορικής, Λένορμαν 205, Κολωνός
Σε ποιούς απευθύνεται:
Σε διευθυντές, υπεύθυνους, προϊστάμενους, στελέχη τμημάτων marketing αλλά και γενικότερα σε όσους έχουν την ευθύνη σχεδιασμού, υλοποίησης και παρακολούθησης στρατηγικών Internet Marketing
Σκοπός σεμιναρίου:
H παρουσίαση του Google Adwords ως ενός από τα εργαλεία που έχουν σήμερα στη διάθεσή τους οι σύγχρονοι Marketers στην προσπάθειά τους για αποτελεσματικότερο Internet Marketing
Θέματα σεμιναρίου:
-
Τι είναι το Google AdWords και πως μπορεί να φανεί χρήσιμο στην επιχείρησή σας;
-
Ξεκινώντας έναν λογαριασμό AdWords – Βασικές Ρυθμίσεις
-
Search & Display Network: Τι να επιλέξω;
-
Google Policies: δημιουργήστε κείμενα με βάση τις ορθές πολιτικές AdWords!
-
Πώς να δημιουργήσετε τη λίστα με λέξεις κλειδιά για PPC campaigns
-
Σειρά εμφάνισης των διαφημίσεων AdWords – Τι πρέπει να προσέξω;
-
Βελτιστοποιήστε τις διαφημίσεις σας ώστε να πληρώνετε λιγότερο!
-
Παρακολούθηση καμπανιών & μέτρηση αποτελεσμάτων
Περισσότερες πληροφορίες
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το σεμινάριο, μπορείτε να επικοινωνήσετε στο τηλέφωνο 210 5198000, 210 5198264 ή στο E-mail: [email protected]