Ο Νικόλαος Παπαροϊδάμης είναι ο ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της emphasis marketing services στην Αθήνα. Έχει εργαστεί στο παρελθόν ως Marketing Specialist της EFG Eurobank, ως Σύμβουλος στο European Dynamics SA και ως Διευθυντής Marketing της EXODUS Α.Ε.
Τα τελευταία 12 χρόνια έχει διατελέσει σύμβουλος σε περισσότερες από 50 επιχειρήσεις και ως tutor σε περισσότερα από 50 ενδοεταιρικά σεμινάρια.
Οι ειδικότητές του περιλαμβάνουν: b2b Marketing, Marketing Υπηρεσιών, Διοίκηση Πωλήσεων, Internet Marketing και Social Media(κοινωνικά δίκτυα).
Κατέχει πτυχίο στη Διοίκηση Βιομηχανιών από το Πανεπιστήμιο Πειραιά και MBA και διδακτορικό από το Πανεπιστήμιο του Κάρντιφ, στην Ουαλία.
Είναι Αναπληρωτής Καθηγητής Marketing και Πρόεδρος του τμήματος μάρκετινγκ στο IESEG School of Management, του Καθολικού Πανεπιστημίου της Λιλ.
Από τον Ιούνιο του 2014 είναι Vice President for International Membership του Academy of Marketing Science (AMS).
Έχει δημοσιεύσει σε κορυφαία επιστημονικά περιοδικά, όπως τα Industrial Marketing Management, International Business Review, European Journal of Marketing, Annals of Operations Research, European Journal of Operational Research και συμμετέχει κάθε χρόνο στα μεγαλύτερα συνέδρια μάρκετινγκ παγκοσμίως (AMS, AMA, EMAC , AFM κλπ). Το 2009 η έρευνα που παρουσιάστηκε στο ετήσιο συνέδριο της Ακαδημίας Marketing Science έλαβε το Stanley Hollander Outstanding Retailing paper Award.
Είναι μέλος του Academy of Marketing Science, του American Marketing Association και της Ευρωπαϊκής Ακαδημίας Μάρκετινγκ. Διετέλεσε Chair στο 2010 Cultural Perspectives in Marketing Conference του Academy of Marketing Science (Ιούλιος 2010, IESEG School of Management, Λιλ).
Θα προεδρεύει το 2014 στο Παγκόσμιο Συνέδριο του Μάρκετινγκ του Academy of Marketing Science στη Λίμα, Περού (ESAN).
Διδάσκει Marketing στο Ανοικτό Πανεπιστήμιο στην Ελλάδα από το 2005 και είναι επισκέπτης καθηγητής στο ESAN (Περού) και το AIM (Φιλιππίνες).
δείτε τη λίστα σεμιναρίων του εισηγητή