Ημερομηνίες Διεξαγωγής:
27-28 ΜΑΡΤΙΟΥ 2012
και ώρες 17:00-22:00
Τόπος Διεξαγωγής: Κτίριο Ναυτεμπορικής, Λένορμαν 205, Κολωνός
Σε ποιούς απευθύνεται:
Σε διευθυντές, υπεύθυνους, προϊστάμενους, στελέχη τμημάτων marketing αλλά και γενικότερα σε όσους έχουν την ευθύνη σχεδιασμού, υλοποίησης και παρακολούθησης στρατηγικών Internet Marketing
Σκοπός σεμιναρίου:
H παρουσίαση όλων των εργαλείων που έχουν σήμερα στη διάθεσή τους οι σύγχρονοι Marketers αλλά και των τεχνικών βέλτιστης αξιοποίησής τους
Θέματα σεμιναρίου:
-
Εισαγωγή στο Internet Marketing
-
Τι είναι το «Search Engine Marketing» (SEM)
-
Στρατηγική (SEM)
-
Εισαγωγή στο Google Adwords
-
Δημιουργία Καμπάνιας Google Adwords
-
Άλλες πλατφόρμες SEM
-
Τι είναι το Search Engine Optimization (SEO)
-
Ολοκληρωμένη Στρατηγική SEM & SEO
-
Εισαγωγή στα Web Metrics & Analytics
-
Εισαγωγή στο Google Analytics
-
Social Media & Internet Marketing
-
Email Marketing Campaigns
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ
Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου, οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να αναφερθούν στις ιδιαίτερες ανάγκες τους σε επίπεδο Internet Marketing, να υποβάλλουν ερωτήσεις και να πάρουν απαντήσεις σε σημαντικά θέματα τα οποία απασχολούν την επιχείρησή τους. Η συμμετοχή στο σεμινάριο δεν προϋποθέτει εξειδικευμένες γνώσεις. Μοναδικά προαπαιτούμενα είναι οι βασικές γνώσεις αρχών του Marketing και χρήσης του Internet
Περισσότερες πληροφορίες
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το σεμινάριο, μπορείτε να επικοινωνήσετε στο τηλέφωνο 210 5198000, 210 5198264 ή στο E-mail: [email protected]