Επιμέλεια: Ανθή Αγγελοπούλου, Σταμάτης Ζησίμου, Φάνης Ζώης

Η νέα εφαρμογή EYDAPP είναι εδώ, με τις πιο σύγχρονες λειτουργίες!

Παρασκευή, 10 Δεκεμβρίου 2021 02:20
UPD:13:06
A- A A+

Μία νέα εμπειρία έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν οι χρήστες του EYDAPP, με τις πιο προηγμένες τεχνολογίες στην οθόνη τους, κατεβάζοντας εκ νέου την εφαρμογή.

H προβολή και η απευθείας πληρωμή των λογαριασμών, από το EYDAPP, γίνεται πλέον μία εύκολη υπόθεση. Τώρα, με την προσθήκη της λειτουργίας barcode scanning, οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να σκανάρουν τον αριθμό παραστατικού τους, ώστε να προχωρήσουν σε πληρωμή. Διαφορετικά, μέσα από τη «σύνδεση χρήστη» και τις παροχές, δίνεται η επιλογή αποθήκευσης των στοιχείων τους, username και password, και σύνδεσης με αυτά, για να αποκτήσουν πρόσβαση είτε στον λογαριασμό τους είτε σε όλες τους τις παροχές.

Ακόμη, στην προσπάθεια εκσυγχρονισμού των υπηρεσιών και ικανοποίησης των αιτημάτων των πελατών, οι τρόποι πληρωμής εμπλουτίστηκαν με τη ΔΙΑΣ - Διατραπεζικά Συστήματα. Έτσι, οι χρήστες έχουν πια την επιλογή να εξοφλήσουν τον λογαριασμό τους ή τη δόση του διακανονισμού τους με Χρεωστική, Πιστωτική ή Προπληρωμένη Κάρτα, χωρίς να απομακρύνονται από το ασφαλές περιβάλλον της εφαρμογής EYDAPP.

Η υπηρεσία eBanking εξακολουθεί να ισχύει, μέσω των συνεργαζόμενων Τράπεζων της ΕΥΔΑΠ, ενώ για την επόμενη έκδοση της εφαρμογής έχει ήδη προγραμματιστεί να προστεθεί η μερική καταβολή.

Μέσα από το νέο EYDAPP, οι χρήστες συνεχίζουν να έχουν στα χέρια τους μία από τις δημοφιλέστερες υπηρεσίες, αυτή της δήλωσης βλάβης, για βλάβες εντός Αττικής, με δυνατότητα αποστολής απ’ όπου κι αν βρίσκονται, δηλώνοντας τοποθεσία του προβλήματος μέσω Google Maps και στέλνοντας, προαιρετικά, μία φωτογραφία σχετική με τη δήλωσή τους.

Στη συνέχεια, βρίσκουν την υποβληθείσα δήλωση στο email τους, αλλά και στη νέα υπηρεσία ιστορικού, απ’ όπου υπάρχει η δυνατότητα επανα-υποβολής της, με το πάτημα ενός κουμπιού, σε περίπτωση που αυτή δεν έχει επιλυθεί.

Επιπλέον, μέσα από το EYDAPP, οι χρήστες έχουν 24/7 Live ενημερώσεις για τις διακοπές υδροδότησης, μπορούν να επικοινωνούν απευθείας τηλεφωνικά με τις 24ωρες γραμμές 1022 και 2102144444 ή μέσω email στο [email protected] καθώς μπορούν να εντοπίζουν το πλησιέστεροσε αυτούς Ταμείο ή Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών ΕΥΔΑΠ, μέσω GPS.

Τώρα, το EYDAPP διατίθεται και στα Αγγλικά. Οι χρήστες, στο πρώτο άνοιγμα της εφαρμογής, επιλέγουν τη γλώσσα προτίμησής τους, ανάμεσα σε Ελληνικά και Αγγλικά και στη συνέχεια κατευθύνονται στις νέες διαδραστικές οδηγίες. Μέσω της χρήσης του νέου burger menu, δίνεται η δυνατότητα στους χρήστες να αλλάξουν ξανά τη γλώσσα προτίμησης, να ανατρέξουν στις οδηγίες, οποιαδήποτε στιγμή, όπως επίσης και να συνδεθούν (login) ή να αποσυνδεθούν (logout) από τα στοιχεία τους.

Τέλος, στο εξής, το EYDAPP καθώς και το minisite της εφαρμογής eydapp (http://www.eydapp.com) πληρούν τις προδιαγραφές για Άτομα Με Ειδικές Ανάγκες, όπως ορίζονται από τις οδηγίες προτύπου WCAG (Web Content Accessibility Guidelines)2.0. σε Level AΑ. Οι συγκεκριμένες οδηγίες προσβασιμότητας, χαρακτηρίζουν την ιστοσελίδα και την εφαρμογή EYDAPP φιλική για ΑΜΕΑ, καλύπτοντας μια αρκετά μεγάλη θεματολογία, προκειμένου να καταστεί ευκολότερο να περιηγηθούν στο περιεχόμενο και να κάνουν χρήση των λειτουργιών.

Οι χρήστες iOS και Android μπορούν να αποκτήσουν τις νέες προσθήκες και λειτουργίες του EYDAPP, κατεβάζοντας εκ νέου την εφαρμογή σε κινητά ή tablet. Διαθέσιμη, δωρεάν, στο App Store και Google Play.
 

Χρησιμοποιήστε τα πλήκτρα ← → για να πλοηγηθείτε