Video

Shell: Έξοδος από τις ΗΠΑ

Πέμπτη, 13 Μαρτίου 2014 19:53

Τέλος εποχής για τις παντοδύναμες πετρελαϊκές εταιρείες σηματοδοτεί η άνοδος του σχιστολιθικού πετρελαίου. Την ώρα που μικρές εταιρείες, κυρίως στις Ηνωμένες Πολιτείες, επωφελούνται από τη νέα πηγή «μαύρου χρυσού», τα παραδοσιακά μεγαθήρια υφίστανται πλήγματα. Η ολλανδική Shell ανακοίνωσε, την Πέμπτη, ότι θα περιορίσει κατά 20% τα χρήματα που «ρίχνει» στην Αμερική για επενδύσεις και εξόρυξη, ενώ είναι πιθανό να πουλήσει πηγές σχιστολιθικού αερίου.


EURONEWS