Video

Αυστραλία: Την εγκαταλείπει και η Toyota

Δευτέρα, 10 Φεβρουαρίου 2014 20:39

Μετά τη General Motors και τη Ford Motor, η Toyota είναι η επόμενη και τελευταία αυτοκινητοβιομηχανία, που εγκαταλείπει την Αυστραλία. Υψηλό κόστος παραγωγής και ακριβό νόμισμα έχουν καταστήσει προβληματική την άλλοτε ακμάζουσα αυστραλιανή αγορά. 2.500 εργαζόμενοι θα χάσουν τη δουλειά τους. Εξαγριωμένα τα συνδικάτα, κατηγορούν την κυβέρνηση ότι δεν έκανε τίποτα για να αποτρέψει το «λουκέτο». «Με τη στήριξη των προμηθευτών και της κυβέρνησης, η ομάδα μας έκανε ότι ήταν δυνατό. Δυστυχώς, όμως, αναγκαζόμαστε να πάρουμε επώδυνες αποφάσεις, το τέλος της παραγωγής αυτοκινήτων, μέχρι το 2017» δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Toyota Operations, Akio Toyoda.


EURONEWS