Μπείτε στον κόσμο των προνομίων της Ναυτεμπορικής. Γίνετε συνδρομητής στην έντυπη έκδοση και αποκτήστε άμεση πρόσβαση σε όλα τα Premium Services.
«Μεταρρύθμιση ή παρακμή»: για το Λονδίνο, αυτό είναι το δίλημμα που πρέπει να αντιμετωπίσει η Ευρωπαϊκή Ένωση. Με τα στοιχεία για τη σταθερή ανάκαμψη της βρετανικής οικονομίας να ενισχύουν τη θέση του, ο Τζορτζ Όζμπορν εμφανίστηκε λάβρος κατά των επιλογών των ευρωπαίων εταίρων του και ζήτησε μεταρρυθμίσεις που θα δημιουργήσουν νέες θέσεις εργασίας. «Ο μεγαλύτερος κίνδυνος για την Ευρώπη δεν προέρχεται από όσους θέλουν μεταρρύθμιση και επαναδιαπραγμάτευση, αλλά από την αποτυχία να μεταρρυθμίσουμε και να επαναδιαπραγματευτούμε. Αυτό το καθεστώς καταδικάζει τους Ευρωπαίους σε συνεχιζόμενη κρίση. Η Ευρώπη έχει μία απλή επιλογή: μεταρρύθμιση ή παρακμή. Δική μας απόφαση είναι να παρουσιάσουμε μεταρρυθμίσεις και να αποφασίσουν οι πολίτες. Αυτό ακριβώς θα κάνουμε», δήλωσε ο Τζορτζ Όζμπορν.