Video

«Επιδημία» λουκέτων στην Αυστραλία

Τετάρτη, 11 Δεκεμβρίου 2013 20:14

Είναι το τελευταίο «χτύπημα» για τη βιομηχανία της Αυστραλίας. Μετά τη Ford, και η General Motors ανακοίνωσε ότι δεν μπορεί να τα «βγάλει πέρα» πλέον, με το ακριβό αυστραλιανό δολάριο και το υψηλό κόστος παραγωγής. «Όπως και να βάλουμε τα νούμερα, δεν υπάρχει τρόπος να γίνει βιώσιμη η παραγωγή και συναρμολόγηση οχημάτων σε αυτή την χώρα. Δεν είναι μυστικό ότι αλλάζει η εικόνα της βιομηχανίας και συνολικά της οικονομίας στην Αυστραλία» δικαιολόγησε την απόφαση, ο Γενικός Διευθυντής της GM, στην Αυστραλία, Μάικ Ντεβερέ. Ο μέσος εργαζόμενος στη GM λαμβάνει 3.400 ευρώ το μήνα, για 38 ώρες εργασίας την εβδομάδα.  


EURONEWS