Μπείτε στον κόσμο των προνομίων της Ναυτεμπορικής. Γίνετε συνδρομητής στην έντυπη έκδοση και αποκτήστε άμεση πρόσβαση σε όλα τα Premium Services.
Όχι στην επιβολή ανώτατου πλαφόν στους μισθούς ψήφισαν οι Ελβετοί. Στο δημοψήφισμα της Κυριακής αντικείμενο ήταν η πρόταση, σύμφωνα με την οποία μια εταιρεία δεν θα μπορεί να δίνει μισθό ανώτερο από το 12πλάσιο του κατώτατου μισθού που η ίδια δίνει. Την πρόταση στήριζαν οι Σοσιαλδημοκράτες, επειδή θεωρούσαν πως θα μείωνε την εισοδηματική ανισότητα. Όμως, ήδη παραδέχθηκαν την ήττα τους, με βάση τα πρώτα αποτελέσματα. Η πρόταση αφορούσε ουσιαστικά τους μισθούς που λαμβάνουν τα ανώτατα στελέχη των επιχειρήσεων. Η ψαλίδα υψηλόμισθων και χαμηλόμισθων στην Ελβετία έχει ανοίξει πολύ τα τελευταία χρόνια.