Μπείτε στον κόσμο των προνομίων της Ναυτεμπορικής. Γίνετε συνδρομητής στην έντυπη έκδοση και αποκτήστε άμεση πρόσβαση σε όλα τα Premium Services.
Πρόστιμο 32 εκατομμυρίων ευρώ θα πληρώσουν 11 τράπεζες της Ουγγαρίας, καθώς κρίθηκαν ένοχες για πρακτικές καρτέλ. Η υπόθεση αφορά ένα από τα πιο δημοφιλή μέτρα της ουγγρικής κυβέρνησης, που ελήφθη δύο χρόνια πριν: υπό το βάρος της υποτίμησης του ουγγρικού νομίσματος, έδωσε στους δανειολήπτες τη δυνατότητα να μετατρέψουν τα στεγαστικά τους δάνεια στο εγχώριο νόμισμα, με καθορισμένη ισοτιμία. Σύμφωνα με την εποπτική αρχή, οι 11 τράπεζες προχώρησαν σε συνεννόηση για να περιορίσουν τις αναχρηματοδοτήσεις και να ελαχιστοποιήσουν τις μετατροπές.