Video

RWE: Απολύσεις λόγω οικολογίας

Παρασκευή, 15 Νοεμβρίου 2013 00:01

Προκειμένου να ενισχύσει τα κέρδη της κατά, τουλάχιστον, 500 εκατομμύρια ευρώ, την επόμενη τετραετία, η RWE ανακοίνωσε ότι θα «κόψει» χιλιάδες θέσεις εργασίας. Ο γερμανικός κολοσσός ενέργειας θα μειώσει το προσωπικό του κατά περίπου 6.750 εργαζόμενους, στην Ευρώπη, μέσω προγραμμάτων εθελουσίας εξόδου, μεταθέσεων και απολύσεων, που θα ολοκληρωθούν τα επόμενα δύο χρόνια. Η εταιρεία, που παράγει ενέργεια κυρίως από άνθρακα και αέριο, έχει πληγεί από την άνοδο των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας και τον περιορισμό της κατανάλωσης στην Ευρώπη.


euronews