Video

Ελληνες ορειβάτες στο Εβερεστ

Τρίτη, 20 Ιανουαρίου 2009 13:55

Την άνοιξη του 2004 μια ομάδα Ελλήνων ορειβατών ξεκίνησε τη δύσκολη αποστολή της ανάβασης στο Έβερεστ και τα κατάφερε. Σχεδόν πέντε χρόνια αργότερα, οι ίδιοι ορειβάτες, οι πρώτοι Ελληνες που κατέκτησαν την υψηλότερη κορυφή του κόσμου, μοιράστηκαν τις εμπειρίες τους με το ευρύ κοινό.


NAFTEMPORIKI.GR