Video

Αθήνα - Πεκίνο - Κέιπ Τάουν, στους δρόμους της ενέργειας

Τετάρτη, 21 Ιανουαρίου 2009 18:16

Τον περασμένο Αύγουστο μια δεκαμελής ομάδα επιστημόνων και καλλιτεχνών πραγματοποίησε ένα πράσινο οδοιπορικό 13.000 χιλιομέτρων, με αφετηρία την Αθήνα και τελικό προορισμό το Πεκίνο, με σκοπό την αφύπνιση περιβαλλοντικής συνείδησης μέσω της καλλιτεχνικής δημιουργίας ( www.greenproject2008.com )


NAFTEMPORIKI.GR