Video

Επόμενη στάση Νομισματοκοπείο

Τετάρτη, 02 Σεπτεμβρίου 2009 18:38

Επαναλειτουργεί από σήμερα η γραμμή του Μετρό προς το αεροδρόμιο, ενώ παράλληλα ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ κ. Γ. Σουφλιάς παρέδωσε σε κυκλοφορία τον νέο Σταθμό στο Νομισματοκοπείο, ο οποίος θα εξυπηρετεί καθημερινά 30.000 επιβάτες.Επιμέλεια: Μαρία Συνοδινού, Γιάννης Σταυρακάκης


NAFTEMPORIKI.GR