Video

Του ΄60 οι εκδρομείς

Πέμπτη, 24 Δεκεμβρίου 2009 11:00

Η δεκαετία-σύμβολο της νεανικής εξέγερσης, των μουσικών ανατροπών και της αλλαγής στάσης ζωής αναβιώνει στην έκθεση «εμείς του 60Άs οι εκδρομείς» που φιλοξενείται στο Μουσείο Μπενάκη. ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΜΑΡΙΑ ΣΥΝΟΔΙΝΟΥ, ΒΑΝΙΑΣ ΣΤΑΥΡΑΚΑΚΗΣ


NAFTEMPORIKI.GR