Μπείτε στον κόσμο των προνομίων της Ναυτεμπορικής. Γίνετε συνδρομητής στην έντυπη έκδοση και αποκτήστε άμεση πρόσβαση σε όλα τα Premium Services.
Η Volkswagen δε θα επαναλάβει στην Ευρώπη το πρόγραμμα αποζημιώσεων που θα εφαρμόσει στις Ηνωμένες Πολιτείες. Αυτό ξεκαθάρισε η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία, απαντώντας σε σχετικό αίτημα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, που απέστειλε η αρμόδια επίτροπος Elzbieta Bienkowska. Η Volkswagen υποσχέθηκε αποζημίωση περίπου $1.000 σε κάθε οδηγό στις Ηνωμένες Πολιτείες που έχει στην κατοχή του όχημα με «πειραγμένο» λογισμικό, που ουσιαστικά εκλύει περισσότερους ρύπους από ότι δηλώθηκε κατά την αγορά του.