Η Hyundai Motor με την πρωτοποριακή καμπάνια «Ένα μήνυμα προς το διάστημα» κατέκτησε τρία χάλκινα λιοντάρια στις κατηγορίες Τεχνική Ταινιών, Αμεσότητα και Εξωτερική παραγωγή στο «Cannes Lions» το Διεθνές Φεστιβάλ Δημιουργικότητας 2015. Η παγκόσμια αυτή εκδήλωση είναι η μεγαλύτερη γιορτή της δημιουργικής εργασίας σε παγκόσμιο επίπεδο που αλλάζει το τοπίο των επικοινωνιών.
Με την έναρξη προβολής στις 13 Απριλίου του τρέχοντος έτους, η καμπάνια της Hyundai Motor υπήρξε κέντρο προσοχής για μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media) σε όλο τον κόσμο. Η πρωτοποριακή αυτή καμπάνια προκάλεσε θύελλα στο Διαδίκτυο, προσελκύοντας περισσότερα από 65 εκατομμύρια views στο YouTube (https://youtu.be/3EOAXrTrsOE), με το AdWeek να κατάσσει την ταινία Νο1 ταινία στη λίστα της με τις 10 πιο δημοφιλείς διαφημίσεις στο YouTube το μήνα Απριλιο.
Επιπλέον, το βίντεο της καμπάνιας μεταδόθηκε περισσότερες από 800 φορές στα Εθνικά Τηλεοπτικά κανάλια των Ηνωμένων Πολιτειών (US) όπως τa ABC, Fox TV, και NBC, καθώς επίσης προβλήθηκε σε πολλά υψηλού προφίλ έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης, συμπεριλαμβανομένων των Times, People και Forbes. Το βραβείο «Lions» ακολούθησε μετά το 3ο Βραβείο που απονεμήθηκε τον περασμένο μήνα στην ταινία στην κατηγορία «File : Use of Medium» στα 2015 New York Festivals World’s Best Advertising Awards. Η καινοτόμος αυτή καμπάνια αφηγείται την ιστορία του πώς η Hyundai Motor έστειλε ένα μήνυμα από ένα 13 ετών κορίτσι στον αστροναύτη πατέρα της. Στο βίντεο της καμπάνιας, 11 οχήματα Hyundai Genesis γράφουν ένα τεράστιο μήνυμα, που καλύπτει περίπου 5,55 km2, στην Delamar Dry Lake της Νεβάδα - μια εικόνα όπου ο πατέρας του κοριτσιού ήταν σε θέση να αντιληφθεί από το Διεθνή Διαστημικό Σταθμό.
Τώρα στην 62η χρονιά του, το “Lions International Festival of Creativity” αναγνωρίζει την εξέχουσα επικοινωνία της μάρκας σε 17 κατηγορίες, που καλύπτει από την παραδοσιακή εκτύπωση, την τεχνική κινηματογράφου και το σχεδιασμό του προϊόντος.
Η εκδήλωση στις Κάννες της Γαλλίας, προσέλκυσε φέτος περισσότερους από 10.000 εκπροσώπους από 90 χώρες και έλαβε πάνω από 37.000 δημοσιεύσεις.