Τη δεύτερη φετινή νίκη στο παγκόσμιο πρωτάθλημα κατέγραψε σήμερα η Ferrari και ο Σεμπάστιαν Φέτελ μετά τη Μαλαισία, σε ένα απίστευτο και δραματικό γκραν πρι όπως εξελίχθηκε σήμερα εκείνο στην Ουγγαρία, το οποίο ολοκληρώθηκε χωρίς πλασάρισμα της πρωτοπόρου Mercedes στην πρώτη τριάδα, σε αντίθεση με τη Red Bull που κατέλαβε τις επόμενες δύο θέσεις!
Η σημερινή ήταν η 41η νίκη στην καριέρα του Γερμανού πιλότου, που εκμεταλλεύτηκε στο έπακρο τόσο την καταπληκτική εκκίνηση όσο και τις συγκυρίες που προέκυψαν με τους βασικούς αντιπάλους του στη διάρκεια της κούρσας. Δεύτερος ήταν ο Ντανιίλ Κβίατ, ο οποίος βρέθηκε στο podium για πρώτη φορά στην καριέρα του και τρίτος ο Ντάνιελ Ρικιάρντο.
Αντίθετα, ο παγκόσμιος πρωταθλητής Λιούις Χάμιλτον τερμάτισε έκτος ενώ η έτερη Mercedes, εκείνη του Νίκο Ρόσμπεργκ, ήταν όγδοη κι ας όψεται γι΄ αυτό ο Ρικιάρντο, ο οποίος έγινε αιτία να ''κλατάρει'' το λάστιχο του Γερμανού στον 63ο γύρο, με τον Ρόσμπεργκ σε εκείνο το σημείο να είναι δεύτερος!
Σχετικά καλά τα πήγα οι McLaren, καθώς ο Φερνάντο Αλόνσο ήταν πέμπτος και ο Τζένσον Μπάτον ένατος, ενώ ο Μαξ Φερστάπεν έκανε ρεκόρ καριέρας κατακτώντας την τέταρτη θέση με την Toro Rosso του. Ο ενδέκατος αγώνας της φετινής περιόδου θα διεξαχθεί στις 23 Αυγούστου, στο Βέλγιο.
Στην pole position βρέθηκε ο Χάμιλτον αλλά η εκκίνησή του ήταν για... ''κλάματα'', αφού αμέσως είδε να τον προσπερνούν τόσο οι δύο Ferrari όσο και ο Ρόσμπεργκ. Ο Άγγλος πιλότος βρέθηκε δέκατος, με τους Φέτελ και Κίμι Ραϊκόνεν να οδηγούν την κούρσα και τον Ρόσμπεργκ να ακολουθεί, αλλά ο Χάμιλτον ξεκίνησε μια αντεπίθεση που αργά αλλά σταθερά τον έφερε στην τέταρτη θέση.
Στον 43ο γύρο ο Χούλκενμπεργκ έχασε το μπροστινό φτερό του και κατέληξε στα προστατευτικά λάστιχα, χωρίς ευτυχώς άλλα προβλήματα, την ώρα που εμφανίστηκε η κίτρινη σημαία και το αυτοκίνητο ασφαλείας. Με την επανεκκίνηση οι Χάμιλτον και Ρικιάρντο είχαν επαφή, που είχε ως αποτέλεσμα ο πρωτοπόρος στην κατάταξη των οδηγών να μένει έκτος και να μπαίνει στα πιτ με κατεστραμμένο το μπροστινό φτερό.
Ο Βρετανός τιμωρήθηκε για τη σύγκρουση με τον Ρικιάρντο και υποχώρησε ακόμη περισσότερο, ζητώντας μάλιστα συγγνώμη από την ομάδα του για τον εκνευρισμό και την εμφάνισή του, την ώρα που η Ferrari του Ραϊκόνεν αναγκαζόταν να εγκαταλείψει, με τον Ρόσμπεργκ να περνά δεύτερος και να πιέζει τον Φέτελ, έως τη στιγμή που ένιωσε το ''καταστροφικό'' άγγιγμα του Ρικιάρντο.