Ρομπότ υποδέχονται τους πελάτες, μεταφέρουν τις βαλίτσες και βρίσκονται στις υπηρεσίες των επισκεπτών, σε ένα ξενοδοχείο διαφορετικό από τα άλλα, στην Ιαπωνία.
To «Henn na Hotel», το οποίο μεταφράζεται ως «παράξενο ξενοδοχείο», ανοίγει αύριο τις πύλες του για το κοινό, έχοντας αναθέσει σε ρομπότ την εξυπηρέτησή του.
Όπως εξηγεί ο διευθύνων σύμβουλος του ξενοδοχείου, Χιντέο Σαβάντα, μπορεί τα ρομπότ να μην αντικαθιστούν κάθε ανθρώπινη δραστηριότητα, ωστόσο είναι πάντα φιλικά και ευγενικά.
Πέρα από τα ρομπότ, το ξενοδοχείο έχει επενδύσει γενικότερα στην τεχνολογία, με τους πελάτες να μην παραλαμβάνουν κάποιο κλειδί για το δωμάτιο τους, καθώς οι πόρτες ανοίγουν με αναγνώριση προσώπου.
Σε ό,τι αφορά την ηλεκτροδότηση του ξενοδοχείου, γίνεται εν μέρει μέσω φωτοβολταϊκών πάνελ, χαμηλώνοντας έτσι το ενεργειακό κόστος.
Σύμφωνα με τον κ. Σαβάντα, τα χαμηλού κόστους ξενοδοχεία αναμένεται να γίνουν «μόδα» όπως και οι χαμηλού κόστους πτήσεις και με βάση αυτή τη λογική, αποφάσισε να επενδύσει στην τεχνολογία.
Πάντως, αν και το κόστος διαμονής σε ένα δωμάτιο ξεκινά από τα 50 ευρώ, στις περιόδους αιχμής τα δωμάτια θα νοικιάζονται μετά από… δημοπρασία.