Από την τηλεόραση προτίθεται να παρακολουθήσει τους Ολυμπιακούς Αγώνες η πλειονότητα των Ελλήνων, σύμφωνα με πανελλαδική έρευνα της GfK Market Analysis. Η έρευνα της GfK Market Analysis είχε ως αντικείμενο την καταγραφή των απόψεων του μέσου Έλληνα αναφορικά με τη διεξαγωγή αλλά και την παρακολούθηση των Ολυμπιακών Αγώνων τον ερχόμενο Αύγουστο. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε μέσω τηλεφωνικών συνεντεύξεων με την μέθοδο CATI (Computer Assisted Telephone Interviewing) από τις 11 έως τις 24 Νοεμβρίου 2003, σε αντιπροσωπευτικό πανελλαδικό δείγμα 1.250 ατόμων (ανδρών και γυναικών ηλικίας από 18 έως 64 ετών).
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της δημοσκόπησης, περίπου 1.000.000 Έλληνες προτίθενται να παρακολουθήσουν κάποιο αγώνισμα από κοντά, ενώ η πλειονότητά τους σκοπεύει να παρακολουθήσει τους αγώνες από την τηλεόραση. Το 62% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι θα δει τους αγώνες μόνο από την τηλεόραση, το 12% δεν έχει ακόμα αποφασίσει, ενώ ένα 11% δηλώνει ότι δεν έχει σκοπό να παρακολουθήσει τους αγώνες καθόλου. Από τους 1.252 ερωτώμενους το 5% δήλωσε ότι προτίθεται να παρακολουθήσει τους αγώνες από κοντά, ενώ το 9% τόσο από κοντά, πηγαίνοντας σε κάποιο στάδιο, όσο και από τα ΜΜΕ.
Τρεις στους τέσσερις Έλληνες εξέφρασαν την πεποίθηση ότι η Ελλάδα θα είναι έτοιμη για τους Αγώνες μέχρι το ερχόμενο Αύγουστο, ωστόσο λιγότερο αισιόδοξοι είναι οι περισσότεροι Έλληνες για το τι μέλλει γενέσθαι μετά το πέρας των Ολυμπιακών. Συγκεκριμένα, μόνο το 30% των ερωτηθέντων, φαίνεται να πιστεύει ότι τα οφέλη θα είναι περισσότερα από τα προβλήματα που θα προκύψουν μετά το πέρας των Ολυμπιακών. Ένα 13% απάντησε ότι θα υπάρχουν μόνο οφέλη, το 16% απάντησε ότι θα υπάρξουν κυρίως οφέλη και κάποια προβλήματα, το 15% απάντησε ότι θα υπάρξουν οφέλη και προβλήματα στον ίδιο βαθμό, ενώ το 24% απάντησε ότι θα υπάρξουν μόνο προβλήματα.
Στα οφέλη της οικονομίας καταχωρείται η υποδομή που δημιουργείται, είτε ως βοήθεια στην οικονομία (46%) είτε ως βοήθεια στη λύση προβλημάτων των πόλεων (33%) και ειδικότερα στο συγκοινωνιακό (23%). Σημαντική θεωρείται η συμβολή των Αγώνων στην ανάπτυξη του τουρισμού (33%), στη βελτίωση της εικόνας της χώρας στο εξωτερικό (19%) και στη μακρόχρονη ανάπτυξη της οικονομίας.
Στα προβλήματα που αναμένεται να δημιουργηθούν μετά τη λήξη των Αγώνων περιλαμβάνεται η κάμψη της ανάπτυξης της οικονομίας (40%), η αύξηση της φορολογίας για την αποπληρωμή των Ολυμπιακών έργων (33%), η αύξηση των κρατικών χρεών (20%) και η αύξηση της εγκληματικότητας (4%).
Τα αγωνίσματα τα οποία θα συγκεντρώσουν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον και για τα οποία, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, έχουν ήδη αγοραστεί εισιτήρια, είναι ο στίβος (46%), η άρση βαρών (22%), το ποδόσφαιρο (21%) το μπάσκετ (12%) ενώ τα υπόλοιπα αθλήματα ακολουθούν με ποσοστά μικρότερα ή ίσα του 5%.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, τα αγωνίσματα που θα συγκεντρώσουν το μεγαλύτερο «τηλεοπτικό» ενδιαφέρον είναι ο στίβος (62%) η άρση βαρών (30%), το ποδόσφαιρο (19%), το μπάσκετ (19%), η γυμναστική (18%) και η κολύμβηση (11%).
Η απόσταση από τις Ολυμπιακές πόλεις είναι ο κύριος λόγος (48%) που εμποδίζει στο σύνολο τους Έλληνες να παρακολουθήσουν τους αγώνες στα Ολυμπιακά στάδια (προσωπική παρουσία).
Σε ό,τι αφορά τους Αθηναίους οι κυριότεροι λόγοι που προβάλλονται για τη μη παρακολούθηση των Αγώνων από κοντά είναι: η περίοδος των διακοπών (22%), τα ακριβά εισιτήρια (17%), η ευκολία και η άνεση που προσφέρει η παρακολούθηση από τα ΜΜΕ (15%), η αγοραφοβία 12%.