ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΗ αύξηση των καθαρών κερδών του σημείωσε στη χρήση του 2003 ο Δημοσιογραφικός Οργανισμός Λαμπράκη, ενώ βελτίωση παρουσίασαν είναι και οι πωλήσεις, καθώς αυξήθηκαν τα έσοδα από διαφημίσεις.
Οι πωλήσεις της μητρικής (ο εκδοτικός βραχίονας του ομίλου) σημείωσαν αύξηση 8,2% στα 123,4 εκατ. ευρώ λόγω της αύξησης του όγκου από κυκλοφορία και διαφήμιση (οι τιμές παρέμειναν πρακτικά αμετάβλητες κατά μέσο όρο).
Υπενθυμίζεται ότι η μεικτή διαφημιστική δαπάνη κατά τη χρήση του 2003 σημείωσε αύξηση 9,1%, ενώ τα μεικτά έσοδα των περιοδικών και των εφημερίδων αυξήθηκαν κατά 13,2% και 19,3% αντίστοιχα.
Τα κέρδη προ φόρων τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) της μητρικής ανήλθαν σε 10,3 εκατ. ευρώ από 4,1 εκατ. ευρώ πέρυσι (+151,8%) με το αντίστοιχο περιθώριο να βελτιώνεται στο 8,3%.
Η βελτίωση της οργανικής κερδοφορίας της εταιρείας οφείλεται στη μείωση της τιμής του χαρτιού και στην προσπάθεια της διοίκησης για ορθολογισμό των εξόδων.
Το σύνολο των οργανικών εξόδων σημείωσε άνοδο κατά 2,6% σε ετήσια βάση. Η κερδοφορία της εταιρείας ευνοήθηκε από 22,2% χαμηλότερες αποσβέσεις και από δύο φορές υψηλότερα έκτακτα έσοδα (2,7 εκατ. ευρώ από 1,3 εκατ. ευρώ το 2002).
Τα κέρδη προ φόρων της μητρικής ανήλθαν σε 12,1 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας ετήσια αύξηση 500%.
Η μετοχή του ΔΟΛ σημειώνει αυτή την ώρα άνοδο κατά 4,58% έχοντας διαμορφωθεί στα 5,02 ευρώ.