Οι «μικρές» ευρωπαϊκές χώρες, με πρώτη το Λουξεμβούργο, ξεχωρίζουν για τη μεγάλη τηλεθέαση που έχουν στο έδαφός τους τα ξένα τηλεοπτικά δίκτυα, σύμφωνα με μελέτη του Ευρωπαϊκού Παρατηρητηρίου Οπτικοακουστικών Μέσων.
Το ΒΒC World, το TV5, το Euronews ή το RTL9, και περισσότερα από 200 τηλεοπτικά δίκτυα, σε σύνολο 3.000 που εκπέμπουν στην Ευρώπη, στοχεύουν σε μη-εθνικές αγορές.
Το Λουξεμβούργο, όπου αυτά τα τηλεοπτικά δίκτυα συγκεντρώνουν το 84% της τηλεθέασης, ξεχωρίζει και ακολουθούν η Ελβετία και η Κύπρος (περισσότερο από 50% της τηλεθέασης), η Ιρλανδία, η Αυστρία, η γαλλική κοινότητα του Βελγίου, η Εσθονία, η Ολλανδία και η Σουηδία (με ποσοστό 30-50%).
Με ποσοστό μικρότερο του 1% της συνολικής τηλεθέασης για τα μη-εθνικά τηλεοπτικά δίκτυα, η Βρετανία, η Γαλλία, η Ιταλία και η Ισπανία καταλαμβάνουν την τελευταία θέση στον κατάλογο.