Με μερίδιο αγοράς 23%, το Mercedes-Benz Actros κατέχει σήμερα ηγετική θέση στην αγορά της Ευρώπης, στα βαρέα φορτηγά, με μικτό βάρος άνω των 16 τόνων. Στη Γερμανία επίσης προπορεύεται, με μερίδιο αγοράς γύρω στο 40%.
Κύριοι παράγοντες, σύμφωνα με τους ιθύνοντες της εταιρίας, για τη μεγάλη δημοφιλία του στους μεταφορείς αποτελούν η τεράστια οικονομική του απόδοση και το υψηλό επίπεδο της ασφάλειας. Τα στοιχεία της κατανάλωσης δείχνουν ότι το Actros Euro VI χρησιμοποιεί μέχρι 5% λιγότερο καύσιμο από τον προγενέστερο Euro V. Σε συνδυασμό δε με το Predictive Powertrain Control (PPC), η κατανάλωση καυσίμου μπορεί να μειωθεί περαιτέρω έως 5%. Το Actros αποδεικνύει αυτήν την εξοικονόμηση ακόμη πιο πειστικά όταν συγκρίνεται με τους ανταγωνιστές του. Σε περίπου 750 συγκριτικά τεστ καυσίμων σε διάφορους στόλους και με χρήση σε πραγματικές συνθήκες δρόμου -με την ονομασία Fuel Duel- επέδειξε οικονομία της τάξεως του 11%.
Όσον αφορά τους αντιπάλους του, το Mercedes-Benz Actros νίκησε σε πάνω από 90% των «μονομαχιών». Το πιο πρόσφατο παράδειγμα προέρχεται από το Soest, κοντά στο Ντόρτμουντ: στη μεταφορική εταιρεία Meiberg, ένα Actros 1845 LS (Euro VI), αντιμετώπισε όχημα Euro V του ανταγωνισμού, και ανέλαβε να διεκπαιρώσει όλες τις μεταφορικές εργασίες του ανταγωνιστικού οχήματος για δύο εβδομάδες. Ο ιδιοκτήτης της εταιρείας Dirk Meiberg εξήγησε: «Δεν μας ενδιαφέρουν τα στοιχεία που περιγράφονται στα φυλλάδια - θέλαμε να δοκιμαστεί η Mercedes στις καθημερινές μας δραστηριότητες και να δούμε τι μπορεί να κάνει σε σύγκριση με τους τράκτορες, που, ήδη, έχουμε στην κατοχή μας, οι οποίοι έχουν κατά μέσο όρο κατανάλωση 29,5 λτ/ 100 χλμ».
Αλλά αυτό δεν είναι μία εύκολη πρόκληση για το Actros, διότι η κατανάλωση του καλύτερου φορτηγού του στόλου της Meiberg είναι σημαντικά χαμηλότερη από το μέσο όρο - εν μέρει χάρη στην οικονομική τεχνολογία Euro V. Η κατανάλωση καυσίμου του οχήματος αυτού ήταν 26,9 λτ / 100 χλμ, ένας αριθμός που το Actros έπρεπε να νικήσει στην μονομαχία των δύο εβδομάδων.
Στην μονομαχία καυσίμων η οποία πραγματοποιήθηκε για την εταιρεία μεταφορών Meiberg, το Actros 1845 LS, που, κάλυψε μία διαδρομή 4.972,7 χιλιομέτρων κατά την περίοδο δοκιμής, κατέγραψε μέση κατανάλωση 25,0 λίτρα ανά 100 χλμ. Αυτό σημαίνει ότι το όφελος στην κατανάλωση καυσίμου σε σχέση με το ανταγωνιστικό φορτηγό Euro V είναι 1,9 λτ / 100 χλμ, ή 7%. Στην ετήσια βάση των 120.000 χιλιομέτρων, αυτό έχει ως αποτέλεσμα την εξοικονόμηση 2.280 λίτρων καυσίμου και έξι τόνων CO2.