Ρεκόρ θέασης στο YouTube σημείωσε το βίντεοκλιπ του Νοτιοκορεάτη τραγουδιστή Psy, για το διάσημο τραγούδι του «Gangnam Style», αναγκάζοντας την εταιρεία να αναβαθμίσει το μετρικό της σύστημα.
Το βίντεο του «Gangnam Style», το οποίο έγινε παγκόσμια επιτυχία αμέσως μόλις κυκλοφόρησε το 2012, κυρίως χάρη στο σουρεαλιστικό του βίντεο, έχει προβληθεί πάνω από 2.147.483.647 φορές, σύμφωνα με το YouTube.
Η μονάδα μέτρησης τού YouTube χρησιμοποιούσε μέχρι πρότινος ως μετρικό σύστημα έναν ακέραιο αριθμό 32-bit, μια μονάδα που χρησιμοποιείται για την αναπαράσταση δεδομένων στους υπολογιστές. Αυτό σημαίνει ότι ο μέγιστος αριθμός πιθανόν προβολών που μπορεί να μετρήσει είναι το 2.147.483.647. Την 1η Δεκεμβρίου, το YouTube, ανήρτησε μια ανακοίνωση που έλεγε: «Δεν είχαμε φανταστεί ποτέ πως ένα βίντεο μπορεί να προβληθεί σε αριθμούς μεγαλύτερους από έναν ακέραιο 32-bit… αλλά αυτό ήταν πριν εμφανιστεί ο Psy».
Η Google, ιδιοκτήτρια του YouTube, αργότερα δήλωσε στην ιστοσελίδα «The Verge» πως οι μηχανικοί της «το προέβλεψαν πριν από δύο περίπου μήνες και αναβάθμισαν τα συστήματά τους για να προετοιμαστούν γι' αυτό». Έτσι, η YouTube πλέον χρησιμοποιεί έναν ακέραιο 64-bit ως μετρικό σύστημα για τα βίντεο, που σημαίνει ότι μπορεί πλέον να αριθμεί πάνω περίπου 9,22 τετράκις εκατομμύρια προβολές.
Ο Νοτιοκορεάτης τραγουδιστής δεν έχει ακόμη σχολιάσει το ρεκόρ που σημείωσε, παρόλο που οι αλλαγές στο YouTube δημοσιεύτηκαν στις σελίδες του (Facebook και Twitter). Στη δεύτερη θέση θέασης ακολουθεί το βίντεο του τραγουδιού «Baby» του Τζάστιν Μπίμπερ, με ένα δισεκατομμύριο λιγότερες προβολές από το «Gangnam Style».
naftemporiki.gr