Σε ανώνυμες εταιρείες θα μετατραπούν ως το 2003 τα ΚΤΕΛ ,ενώ στο μεταξύ καθιερώνονται κίνητρα για την δημιουργία νέων σταθμών και την αντικατάσταση των λεωφορείων. Ταυτόχρονα καθιερώνονται διαδικασίες για συνεργασίες των ΚΤΕΛ με την Τοπική Αυτοδιοίκηση, απλοποιούνται οι διαδικασίες για την ανάπυξη νέων γραμμών, ενώ καθιερώνονται τα ιδιωτικά ΚΤΕΟ.
Πρόκειται για ρυθμίσεις που προβλέπει το νέο νομοσχέδιο για την λειτουργία των ΚΤΕΛ και των ΚΤΕΟ, που σήμερα δόθηκε στην δημοσιότητα από τον υπουργό Μεταφορών και Επικοινωνιών Χ.Βερελή.
Για την αναβάθμιση των ΚΤΕΛ θα διατεθούν ενός της επόμενης τριετίας 30 δισεκατομμύρια δραχμές με τα οποία θε επιβαρυνθεί το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων.