Eurobank: Έναρξη δεύτερου κύκλου του προγράμματος egg

Πέμπτη, 03 Ιουλίου 2014 17:40
UPD:17:47
REUTERS/ALKIS KONSTANTINIDIS

Ο διευθύνων σύμβουλος της Eurobank κ. Χρήστος Μεγάλου τόνισε ότι η διοίκηση της τράπεζας έχει «αγκαλιάσει» το πρόγραμμα προκειμένου να βοηθήσει και να προωθήσει την νεανική επιχειρηματικότητα.

A- A A+

Συνεχίζεται για δεύτερη χρονιά το πρόγραμμα «egg -enter-grow-go», το οποίο σκοπό έχει την στήριξη της νεανικής επιχειρηματικότητας και διοργανώνεται από τη Eurobank σε συνεργασία με την μονάδα Corallia του Ερευνητικού Κέντρου Αθηνά.

Στο πλαίσιο του δεύτερου κύκλου προκρίθηκαν συνολικά 25 προτάσεις για ένταξη στο συγκεκριμένο πρόγραμμα, με τους συμμετέχοντες να έχουν για ένα έτος στη διάθεσή τους ένα ολοκληρωμένο πλαίσιο επιχειρηματικής επώασης (incubation), επιτάχυνσης (acceleration) και συνεργασίας (co-working).

Παράλληλα θα έχουν στη διάθεσή τους και μία σειρά υποστηρικτικών δράσεων αλλά και θα λάβουν επιχειρηματική κατάρτιση μέσω ενός 3μηνου προγράμματος τρίμηνου εντατικού προγράμματος εκπαίδευσης (business bootcamp) με πρακτικό χαρακτήρα και στόχο να εφοδιάσει τους συμμετέχοντες με τα απαραίτητα γνωστικά εργαλεία για την μετέπειτα σταδιοδρομία τους ως νέοι επιχειρηματίες.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Eurobank κ. Χρήστος Μεγάλου τόνισε ότι η διοίκηση της τράπεζας έχει «αγκαλιάσει» το πρόγραμμα προκειμένου να βοηθήσει και να προωθήσει την νεανική επιχειρηματικότητα.

Αντίστοιχα ο γενικός διευθυντής της Corallia κ. Βασίλειος Μακιός επεσήμανε ότι είναι πολύ αισιόδοξος για την πορεία του προγράμματος και υπογράμμισε ότι οι επιχειρηματικές ομάδες που στηρίζονται μπορούν να συμβάλουν με το «δικό τους λιθαράκι» στην ανάπτυξη της Ελλάδας.

Το προφίλ των ομάδων

Τα σχέδια που υπέβαλαν οι 25 προκριθείσες ομάδες καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα κλάδων και, συγκεκριμένα:

  • Δέκα προέρχονται από τις Τεχνολογίες και Εφαρμογές Πληροφορικής και Επικοινωνιών,
  • Τέσσερις από το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν και τις Υπηρεσίες Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης,
  • Δύο από τον Τουρισμό, τη Φιλοξενία και την Εστίαση,
  • Μία από τη Δημιουργική και Πολιτιστική Βιομηχανία,
  • Δύο από την Εκπαίδευση και Δημιουργία Γνώσης,
  • Μία από τις Μεταφορές και την Αποθήκευση,
  • Μία από την Ενέργεια και τις Ανανεώσιμες Πηγές,
  • Μία από τα Οικοδομικά Υλικά, τις Κατασκευές και τη Διαχείριση Ακίνητης Περιουσίας,
  • Μία από τη Γεωργία, τις Υδατοκαλλιέργειες και την Κτηνοτροφία και
  • Δύο από άλλους κλάδους.

Η διαδικασία αξιολόγησης υλοποιήθηκε με τη συμμετοχή 52 διακεκριμένων στελεχών με βαθιά γνώση του «επιχειρείν», ώστε οι 172 συνολικά προτάσεις που υποβλήθηκαν να τύχουν αμερόληπτης και διαφανούς αξιολόγησης.

Αξίζει επίσης να αναφερθεί ότι στις 25 προκριθείσες ομάδες:

  • το 81% είναι απόφοιτοι ανώτερου ή ανώτατου εκπαιδευτικού ιδρύματος, δημόσιου ή ιδιωτικού, της ημεδαπής ή της αλλοδαπής ενώ το 19% φοιτητές,
  • το 37% ανήκει στην ηλικιακή ομάδα 27-31 ετών, 26% είναι 33-35 ετών, 20% είναι 22-26 ετών, 12% είναι 37-40 ετών, ενώ το 5% είναι κάτω των 21 ετών.

Χορηγοί και υποστηρικτές του 2ου κύκλου του egg

Οι χορηγοί και υποστηρικτές του προγράμματος, οι οποίοι παρέχουν δωρεάν υπηρεσίες και υποδομές, είναι οι ακόλουθοι:

  • Χορηγοί είναι οι: Advocate Burson-Marsteller, ALBA, Cisco, OTE, Microsoft), PWC και XEROX.
  • Υποστηρικτές οι: CEO Clubs, Critical Path, ΕΕΔΕ, ΚΕΜΕΛ, Λέσχη Επιχειρηματικότητας, MP Legal, Odyssey Venture Partners, Polycom | Imageflow, Tribe, Spiros Trivolis & Associates, ΣΕΠΕ και TUV Hellas.

 

Προτεινόμενα για εσάς



Δημοφιλή