Περιπετειώδης ήταν η πρώτη δοκιμαστική διαδρομή του Μετρό, από το Σύνταγμα στο Διεθνές Αεροδρόμιο της Αθήνας «Ελευθέριος Βενιζέλος». Στο συρμό του Μετρό που εκτελούσε το εν λόγω δρομολόγιο επέβαιναν ο υπουργός Μεταφορών Μιχάλης Λιάπης και οι δημοσιογράφοι που καλύπτουν το ρεπορτάζ του υπουργείου.
Λίγο πριν από τις 11 το πρωί ο κ. Λιάπης, συνοδευόμενος από το διευθύνοντα σύμβουλο της Αττικό Μετρό, Βασίλη Οικονομόπουλο, μπήκαν στο τρένο που θα τους μετέφερε στο Αεροδρόμιο. Το πρώτο πρόβλημα παρουσιάστηκε λίγο πριν από το σταθμό της Κάτζας όταν το τρένο έμεινε από διακοπή ρεύματος, η οποία, όμως, δεν είχε καμία σχέση με το μπλάκ-άουτ που σημειώθηκε αργότερα.
Αμέσως έφτασαν ντιζελομηχανές οι οποίες έσπρωξαν το τρένο μέχρι το σταθμό και λίγο αργότερα η βλάβη αποκαταστάθηκε και συνέχισε τη διαδρομή του μέχρι το Αεροδρόμιο.
Ακόμα πιο περιπετειώδες ήταν το δρομολόγιο της επιστροφής από το «Ελευθέριος Βενιζέλος», με το τρένο να μην φθάνει ποτέ στον προορισμό του. Λίγο πριν φθάσει στο σταθμό του Ευαγγελισμού, ο συρμός ακινητοποιήθηκε εξαιτίας του γενικευμένου μπλάκ-άουτ που σημειώθηκε γύρω στις 12:45.
Παρ΄όλα αυτά με τη νέα γραμμή του Μετρό, Σύνταγμα-Αεροδρόμιο, η συγκεκριμένη απόσταση θα διανύεται σε μόλις 35 λεπτά. Τα δρομολόγια θα εκτελούνται κάθε μισή ώρα από επτά υπερσύγχρονους συρμούς. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι η προτελευταία στάση του Μετρό θα είναι στο σταθμό Δουκίσσης Πλακεντίας και ο τελευταίος στο «Ελευθέριος Βενιζέλος». Το Μετρό δηλ. δεν θα σταματά στους σταθμούς του Προαστιακού Σιδηροδρόμου, καθώς τα τρένα έχουν διαφορετικό ύψος.