Το πρώτο εξειδικευμένο βιβλίο στην Ελλάδα για το marketing στο Facebook παρουσίασε την Τρίτη ο expert των social media Διαμαντής Κιτρίδης σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο Μουσείο Μπενάκη.
Το βιβλίο "Social Media Facebook Marketing" που εκδόθηκε από τους εκδοτικούς οίκους Ευρασία και Πληθώρα, αναλύει διεξοδικά τις επιστημονικές τεχνικές των Social Media με αιχμή το Facebook και θέτει τις βάσεις για το πώς αυτές μπορούν να αξιοποιηθούν σαν εργαλεία προώθησης από επιχειρήσεις και επαγγελματίες. Το βιβλίο περιλαμβάνει όλες τις διεθνείς πρακτικές και τις θεωρίες που έχει αναπτύξει σε διεθνή συνέδρια ο Διαμαντής Κιτρίδης, καθώς και τη στρατηγική που έχει εφαρμόσει τα τελευταία χρόνια σε κορυφαίους ομίλους στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
«Το βιβλίο αυτό είναι το απόλυτο εργαλείο για να μπουν τα όρια και οι κανόνες στον ωκεανό της διαδικτυακής πληροφόρησης που βρισκόμαστε σήμερα. Έρχεται την κατάλληλη στιγμή που πρέπει να προσδιοριστεί και το πλαίσιο του marketing και των ηλεκτρονικών πωλήσεων που μας βομβαρδίζουν καθημερινά», επεσήμανε ο δημοσιογράφος Θανάσης Λάλας μιλώντας για το βιβλίο και τον συγγραφέα.
Στον κομβικό ρόλο που παίζουν τα δίκτυα κοινωνικής δικτύωσης στην προώθηση των προϊόντων αναφέρθηκε και ο Διευθυντής Δημοσίων Σχέσεων της Microsoft Hellas, Τίμος Πλατσάς. Όπως επεσήμανε χαρακτηριστικά «Στην Ελλάδα, το 61% των επιχειρήσεων χρησιμοποιούν Social Networks. Tο Facebook και άλλες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης έχουν ήδη αποδειχθεί πραγματικό δώρο για τις επιχειρήσεις. Όμως, πριν αρχίσουν να τις χρησιμοποιήσουν οι επιχειρήσεις, θα πρέπει να καταλάβουν πώς μπορούν να αξιοποιηθούν σωστά ώστε να τους αποφέρουν τα επιθυμητά αποτελέσματα».